Ps. 121:1.MINÄ NOSTAN SILMÄNI.

VUORIA KOHTI: MISTÄ MINULLE TULEE APU?
Tänään on 18.01.2019 17:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tämän foorumin säännöt
ViestiLähetetty: 31.12.2018 17:20 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Tämän foorumin ylläpitämisen tarkoitus on koroittaa, kirkastaa ainoastaan Herraamme Jeesusta Kristusta, tahdomme alistaa elämämme ainoastaan Jumalan sanan totuuden alle, kaikenlainen herjaaminen Raamattua - Jumalan sanaa – kohtaan on ehdottomasti kielletty.

toivomme että tutkit ensin foorumin säännöt ym ennenkuin rekisteröidyt tänne, että näet onko tämä sinulle sopiva foorumi, ja tuletko joukkoomme tai et, sillä miksi tulla mukaan jos et halua kirjoitella ym kanssamme täällä kukin saa olla se mikä Herran armossa on "me emme toisiamme muuta tai hallitse, " kyllä se asema on yksin Herralla, me voimme toisiamme tukea, rakentua ja rakentaa Herran avulla ja ojentaa neuvoa tarpeen mukaan kukin toisiamme kun se on sanan mukaista ja tapahtuu oikeassa mielenlaadussa

toivoisimme, että toteutamme näitä, kiitos, kunnioittakaamme Jumalaa ja toisiamme , olemme jokainen arvokkaita ja rakkaita Hänelle.

Ei solvauksia, rasismia, pilkkaa alentamista, kiroilua

Herjaukset, kunnianloukkaukset ja yksityisyyden loukkaaminen ovat ehdottomasti kiellettyjä

Kunnioita toisten ihmisten yksityisyyttä, juoruilu pahanpuhuminen muista kanssa matkaajista ei ole suotavaa

Pyritään aina todistamaan se mitä kirjoitamme, kuulemme tai oletamme, ettei ole vain luulo- puhe tai juoru, tai oma luulottelu, ei ole hyvä niihin osallistua mustamaalaamaan ketään jos ei ole faktaa asiasta

Tuetaan ja rohkaistaan kanssamatkaajia, ei lyödä heitä sanallisesti muistetaan armahtavaa rakkautta käytännössä

Kunnioita toisten ihmisten tekijänoikeuksia. Älä käytä keskusteluissa tekijänoikeuksin suojattua aineistoa ellei ole lupaa

Muistetaan hyvät käytöstavat etsitään yhteyttä, rakkautta ja rakentumista Herrassa

siunaten jokaista kävijää
ylläpito

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia