Ps. 121:1.MINÄ NOSTAN SILMÄNI.

VUORIA KOHTI: MISTÄ MINULLE TULEE APU?
Tänään on 20.03.2019 02:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Yksin mutta Jumalan kanssa
ViestiLähetetty: 17.02.2019 10:23 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Kuva
Yksin mutta Jumalan kanssa

Jumalan lapsen ja Jumalan palvelijan täytyy olla niin paljon yksin, ettei hän lopulta enää huomaa olevansa yksin. Kristillisen elämän alkuvaiheessa ihminen yleensä kokee pettymyksiä. Ihmiset, jotka hänen mielestään olivat olleet hengellisiä valoja, eivät olekaan sitä ja ne, jotka aluksi olivat hänen kanssaan, kääntyvät muualle. Tällaisiin pettymyksiin meidän täytyy tottua niin, ettemme sitten huomaakaan jääneemme yksin. Paavali kirjoitti Timoteukselle: ”Kun
ensimmäisen kerran puolustauduin oikeudessa, ei kukaan tullut avukseni vaan kaikki jättivät minut yksin” (2. Tim. 4:16). Meidän ei siis pidä rakentaa uskoamme epävakaiden ja häilyvien valojen varaan vaan sen todellisen Valon varaan, joka ei koskaan katoa. Kun tärkeät ihmiset lähtevät, me olemme surullisia kunnes huomamme, että juuri niin piti käydä, jotta meille jäisi vain Yksi ja yksi tehtävä: Katsoa Jumalaa kasvoihin, jotta hän meitä auttaisi. Älä anna minkään estää sinua katsomasta herkeämättä Jumalaan sinun itsesi tähden ja sen opin tähden, jonka mukaan sinä pelastut. Ja joka kerran kun sinä saarnaat, katso ensin Jumalaa kasvoihin kun puhettasi valmistat. Jumalan palvelija on henkilö, joka jatkuvasti katsoo Jumalaa kasvoihin ja sitten vasta menee toisten
luokse ja muille puhumaan. Jumalan palvelijalle on luonteenomaista valo, josta hän ei itse tiedä mitään. Kun ”Mooses laskeutui Siinainvuorelta liitontaulut käsissään, hänen kasvonsa säteilivät, koska hän oli puhunut Herran kanssa. Itse hän ei sitä tiennyt.” (2. Moos. 34:29). Meitä ei ole kutsuttu julistamaan itseämme,ei julistamaan toisille epäilyjämme tai hetkellistä hiljaista iloamme, jota toisinaan saatamme tuntea Jumalan kasvojen edessä. Jumalan palvelijan salaisuus on se,
että hän katsoo Jumalan kasvoihin ja puhuu yksin hänestä. Nykypäivänä painotetaan työntekoa, myös hengellisen työn tärkeyttä. ”Meidän on lähdettävä! Pakanat hukkuvat ilman Jumalaa! Meidän on vietävä sanoma heille!”
Tämä ei ole tärkeintä. Tärkeintä on, että näemme Jumalan. Tärkeintä on, että
opimme tuntemaan Jumalan. Kristillisen julistuksen tehtävänä on saattaa meidät tuntemaan Jumala oikein. Muu seuraa sitten tästä.

Skotlantilainen baptistisaarnaaja
Oswald Chambers (1874–1917

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.02.2019 09:26 
Poissa

Minä olen paljon kokenut tuota yksinoloa, enkä ole kestänyt. On tullut pelit, ei kuitenkaan rahapelit. Jotain täytyy aivoparan takia tehdä, että pysyy kunnossa.

Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia