Ps. 121:1.MINÄ NOSTAN SILMÄNI.

VUORIA KOHTI: MISTÄ MINULLE TULEE APU?
Tänään on 20.03.2019 03:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Anteeksi?
ViestiLähetetty: 16.02.2019 16:08 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Ensin kiitän sinua Tabitha :P tämä onkin hyvä osio tuo Luuk 6:46, siitä minulle tuli tämä mieleeni kun kuuntelin erästä ohjelmaa, jossa yksi seurakunnan johtaja pyysi julkisesti anteeksi mitä h-herätyksen keskellä on tapahtunut, niin hyvä se on että anteeksi pyydetään ja annetaan, se on keskeinen asia pelastuksessa. Mutta onkin eriasia onko se huulten sana jonka ihmiset kuulevat jos on niin tuo anteeksi pyyntö ja antaminen ei tule silloin meidän sydämestä :roll: Me voimme saada hyväksynnän toinen toiseltamme, anteeksi pyytäessämme tai antaessamme anteeksi, näyttäen että nöyrymme, meissä saattaa olla vääränlaista nöyryyttä jonka suoritamme ihmisten edessä, mutta Jumala näkee sydämen :oops:

Muutama sanan paikka
Miika 6:8 Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?
5Moos. 10:12 Ja nyt, Israel, mitä Herra, sinun Jumalasi, sinulta muuta vaatii, kuin että pelkäät Herraa, sinun Jumalaasi, että aina vaellat hänen teitänsä ja rakastat häntä, ja että palvelet Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi,

Minusta kaikki kytkeytyy tuohon, että vaellamme Hänen tahdossaan ja myös pidämme Raamatun sanan sellaisena kuin se on, me niin helposti puhumme, julistamme sanaa, mutta emme toteuta sitä käytännössä, olemmeko tulleet väärämielisiksi? mieliskemme toinen toistamme ja väärennämme sanaa otamme lihan lupia ja hyväksymme niitä toisillemme,
Herra on sanonut
Jer. 7:9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.

Onko kova sana, tosin en tiedä poltavatko uhreja? ja nuo vieraat jumalat
puhunko nyt omiani, tuskin epäjumalia on"kristittyjen joukossa"
Efesolaiskirje:
5:5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Kolossalaiskirje:
3:5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,

Nyt tuleekin tuo Tabithan laittama otsake
Luuk. 6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
me olemme valmiit huutamaan siunaa minua anna sitä ja tätä, varjelle ym
meilä on anomus lista valmiina pidämmekö Herraa " joulupukkina" joka antaa meille aina kaikkea hyvää ja että Hän nöyrtyy meidän edessämme antamaan anteeksi kaiken kun elämme vastoin sanan totuutta.
Tämä kaita tie on vaikea jos elämme itsellemme, tämä tie ei ole "kerhotoiminta" jossa tutut tapailevat ja elävät toinen jalka uskossa toinen askossa, rakentaen ulkoista elämäänsä ja hakien ensinmäisiä sijoja, aarre pitäisi olla taivaassa, eikä täällä

Monet ovat tänään niin "särkyneitä" ja elävät menneisyydessä hakien sielunhoitoja eikä monillekaan näytä tulevan muutosta.

Opikaamme elämään kuuliaisina ja tyytymään oloihimme tämä aika on lyhyt tässä ajassa, meidän kannattaa palvella Häntä, joka meidän syntimme maksoi ja soi meille elämän Jeesus Kristus meidän Vapahtajamme
Jesaja:
57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi

58:7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
58:8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia