Ps. 121:1.MINÄ NOSTAN SILMÄNI.

VUORIA KOHTI: MISTÄ MINULLE TULEE APU?
Tänään on 20.03.2019 02:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Usko Jeesukseen
ViestiLähetetty: 08.01.2019 10:17 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Eläessään täällä maan päällä Jeesus sanoi: "kun ihmisen Poika tulee löytäneekö hän uskoa maan päältä".
Tätä Jeesuksen sanaa kyllä siteerataan, mutta se mitä Jeesus tuolla tarkoitti sitä ei ilmeisesti tiedetä,
tai ei tahdotakaan tietää.
Nythän itseään uskovaksi sanovia riittää, niitä on paljon. Jeesusko sanoi tuon asian aivan turhaanko?
Jeesusko ei nähnyt ei tuntenut sydämessään oikein. Jeesusko oli sokea, tietämätön?

Kun Jeesuksen aikana jo oli viitteitä ihmisten uskomattomuudesta, miten nyt paljon myöhemmin
olisikin toisin..uskovia riittää, niitä on paljon. Siis uskoa kyllä löytyy.

Jeesusko oli väärässä? :roll:

Kirj.?

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Usko Jeesukseen
ViestiLähetetty: 15.01.2019 10:55 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Kuva

Kun Jeesus sanoi löytyneekö uskoa maan päältä, kun ihmisen Poika tulee, niin silloin kun sanotaan uskovansa Jeesusta silloin uskotaan myös tuo Jeesuksen sanoma. Ja mitä merkitsee se, että on usko Jeesukseen ja näin usko tuohonkin sanomaan? Se rapistaa kaikki lukemattomat uskot pois ja saa aikaan sen, että
ihminen pysähtyy ja alkaa sisimmäässään etsiä Jumalaa ja Hänen vanhurskauttaan. Tämä on ihmisen kääntymys Jumalan puoleen, jolloin Jumala avaa ihmisen silmät totuutensa. Ihminen tulee tuntemaan, näkemään, olen kadotuksen oma, en voi itseäni pelastaa, en ole pelastusta ansainnut, olen täysin kelvoton epäuskoinen jne..
Sanotaan että ollaan käännytty Jumalan puoleen, mutta eri uskojen määrä ja se sanoma jota julistetaan puhuu aivan muuta.
Silloin kun ihminen todella on saanut armon kääntyä Jumalan puoleen se näkyy. Jumala ei johdata eri uskoihin, vaan yhteen ja samaan uskoon joka sekin on
raamatussa sanottu, yksi usko.
Usko kuin usko ei siis ole sama kuin pelastava usko, se ei ole sama kuin mistä Jeesus puhui "löytyneekö uskoa".
Uskoa, uskoja löytyy, jokaisella ihmisellä on omanlaisensa usko joka todellisuudessa ei ole uskoa Jumalaa kohtaan, vaan ihmisen usko on epäuskoa.

Pelastavaa uskoa ei ihminen voi itse itselleen ottaa, vaan Jumala sen tahtonsa tielle käyneelle anovalle antaa. Täällä ajassa voimme pettää itseämme ja muita, mutta kerran kaikki väärä sortuu ja se sortuminen on suuri.

Kirj?

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia