Ps. 121:1.MINÄ NOSTAN SILMÄNI.

VUORIA KOHTI: MISTÄ MINULLE TULEE APU?
Tänään on 20.03.2019 03:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29.01.2019 18:40 
Poissa
valvoja
valvoja

Elise kirjoitti:
No tääll miekii oon :lol: Jumala siunatkoo uuven alun ja tään foorumin Herra auttakoon Irkuu et hää paranis hyvä et sie Tabitha autat olkaa siunatut

Heisut oi kun kiva et Elise on kirjoitellut ym . on ollut vähän kiirettä mutt olisin kyllä jossain välissä ehtinyt, jotenkin on outoa kun Irkku on pois on tosin jo paljon parempi s-postia laittoi ja terveisiä teille. Nyt laitan osion on jo pitänyt aika päivää se laittaa siu kaikill :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.01.2019 23:53 
Poissa

Tänne minäkin kirjoitan.
Siunausta kaikille.

Profiili  

ViestiLähetetty: 01.02.2019 09:11 
Poissa
valvoja
valvoja

jussi83 kirjoitti:
Tänne minäkin kirjoitan.
Siunausta kaikille.

Kiitos Jussi siu sinullekin :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 09.02.2019 09:39 
Poissa
valvoja
valvoja

Heisut näin on viikko taas mennyt siu kaikill luettavaa meill :P

A.B Simpson on kirjoittanut näin:
Kuva

”Kerran tavoittelin siunausta, nyt minulla on Herra. Kerran etsin tunteita, nyt minulla on hänen sanansa.
Kerran tahdoin Hänen lahjojaan, nyt minulla on lahjojen antaja. Kerran etsin parantumista, nyt ainoastaan Häntä.
Kerran oli tuskallista yritystä, nyt täydellistä luottamusta. Kerran puoli pelastusta, nyt täydellinen pelastus.
Kerran oli jatkuvaa kiinnipitämistä, nyt Hän pitää kiinni minusta. Kerran oli jatkuvaa ajelehtimista, nyt olen heittänyt ankkurini.
Kerran oli kiireistä suunnittelua, nyt luottavaista rukoilua. Kerran oli levotonta huolehtimista,
nyt Hän pitää minusta huolen.
Kerran oli mitä minä tahdoin, nyt mitä Jeesus sanoo. Kerran oli jatkuvaa anomista, nyt loppumatonta ylistystä.
Kerran tuo oli minun, nyt se on oleva Hänen. Kerran minä yritin käyttää Häntä, nyt Hän käyttää minua.
Kerran tahdoin voimaa, nyt Häntä joka on väkevä. Kerran tein työtä itseäni varten, nyt vain Häntä varten.
Kerran toivoni oli Jeesus, nyt tiedän, että Hän on minun.
Kerran lamppuni olivat hiipumassa, nyt ne loistavat kirkkaina.
Kerran kaipasin kuolemaa, nyt tervehdin Hänen tuloaan, ja toivoni on ankkuroituna turvallisesti esiripun tuolla puolen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 09.02.2019 15:39 
Poissa

Siunausta tännekin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 14.02.2019 10:21 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Kiitos siskoni Maila,löysit tänne. Ja Tabitha kiitos paljon kun olet täällä pitänyt foorumia pystyssä ja Jussi ym olette mukana, laittelen tämä pikku hiljaa laitan Maila sun sivua kuvan ym :P selasin ja löysin tämmöisen minusta aika hyvä itsetutkisteluun....

muistilista itsetutkistelua varten... :roll:

1.) Tekopyhä väittää, että Jumalan kansankin keskuudessa yksin hänellä on hallussaan totuus.
2.) Tekopyhä on itsevanhurskas.
3.) Tekopyhä on ihmisten kiitosten ja arvostelun orja.
4.) Tekopyhä on kiihkeä, kateellinen ja kilpailuhenkinen.
5.) Tekopyhä on hyvin kriittinen.
6.) Tekopyhä haluaa, että hänen hengellisyytensä näkyy.
7.) Tekopyhä on kyyninen ja epäilevä.
8.) Tekopyhä sitoo sen sijaan, että vapauttaisi.
9.) Tekopyhä on kiinnostuneempi ulkonaisista muodollisuuksista ja perinteistä kuin Jumalan voimasta, armosta ja myötätunnosta.
10.) Tekopyhä on kapeakatseisen kansallismielinen ja tuhoisalla tavalla tunnustuskunnassaan kiinni.

Herra, anna meille lisää armoasi!" (Michael L. Brown).

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.02.2019 10:28 
Poissa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Siunattua päivää kaikille tässä pieni virike meidän aamuumme, saamme olla pieniä ja avuttomia, meillä on Herra joka on apumme, turvamme loppuun asti :P

Kuva

Rakkaus pitää meidät lähellä Herraa. Lienee aivan yleinen käsitys, että kun vaelluksessa onnistutaan, kun päästään hyväksi ja pyhäksi, niin silloin pysytään Herraa lähellä. Se olisi siis mahdollista ihmisen hyvyyden ja pyhyyden voimasta. Mikään ihmisen pyhyys ei pysty rakentamaan tikkaita Herran sydämelle. Jos niitä kiiveten olisi päästävä häntä lähelle, meitä olisi paljon, jotka tällä hetkellä saisimme jättää toivonkin sinne pääsemisestä. Usko on säilytettävä puhtaassa omassatunnossa. Herran lempeä kehotus pyytää meitä panemaan pois viimeisenkin pahuuden. Mutta että sillä kaikella sitten hankittaisiin paraativaatteet Herran seuraan pääsemiseksi - sitä minä en käsitä. Herran ja meidän välillämme olevaa erottavaa matkaa ei kulje ihminen, vaan Herra. Ja kun hän tulee, hän näkee meidän syntisyytemme, vaikka olisimmekin ihmisten silmissä miten nuhteettomia tahansa. Me emme pysty ompelemaan itsellemme sellaista pukua, joka olisi riittävän hyvä Herran seuraan. Mutta se ei ole tarpeellistakaan. Herra kulkee vanhurskautetun syntisen kanssa. Rakkaus tuo hänet syntisen lähelle ja pitää hänet siinä. Jospa sen ymmärtäisit, niin jo tänään sydämesi salissa alkaisi juhla, jolla ei ole loppua. Ehkä pahuutesi sitoo häntä enemmän sinuun kuin hyvyytesi. Sinä raukka näännyt ilman häntä. Sielusi kylmyyteen hän tulee, että sinulla olisi kesä ja Hengen hedelmäsato elämän kaikilla säillä.

Niilo Tuomenoksa

Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.02.2019 22:16 
Poissa

Kiva että Maila on kans tullut foorumille.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.02.2019 09:08 
Poissa

Kiitos Jussi. Sä pidät aina mun puoliani,

Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.02.2019 09:08 
Poissa

Rauhaa tänne no nyt myö ollaa kaikki täällä :lol: kun kevät tulloo niin myökii herätään pikku hiljaa hyvä tulloo juu Maila tääll myö taas ollaan yhessä :lol:

KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia